خبری بسیار مهم برای خصدرا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خبری بسیار مهم برای خصدرا
نوشته شده در 6 / 3 / 1397
بازدید : 27
نویسنده : علیرضا حاجیان

فرهاد ایزدجو، مجری طرح توسعه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی، در جریان عملیات نصب این سکو گفت: با پایان عمليات حفاري در دریا و آماده سازي سكوی فاز 22، مراحل نصب این سازه 2300 هزارتني توسط شناور نصاب HL 5000 انجام شد و پيش بيني مي‌شود با راندن لوله‌های CRA و تکمیل عملیات هوک آپ (اتصال سکو و تجهیزات جانبی به چاه‌ها) و راه اندازی ازسوی گروه‌هاي فني ويژه، تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری برسد.

به گفته وی، سکوی فاز 22، نخستین عرشه فراساحلي از میان 10 سکویی است كه در قرارداد همكاري مشترك شركت نفت و گاز پارس و شرکت صدرا، پس از پایان کار ساخت و پیش راه اندازی در یارد این شرکت، به‌وسیله جرثقيل بارج 5000 تني HL روی شناور FLB124 بارگیری و پس از عمليات مهاربندي و حمل، در موقعيت دریایی فاز ٢٢ نصب شد

ایزدجو ادامه داد: این سکو 57  دستگاه تجهيزات مكانيكي و فرآيندي دارد و در مراحل ساخت آن نیز 2 میلیون و 330 هزار نفرساعت کار اجرایی انجام شده است.





مطالب مرتبط با این پست
.